<h1> Wagwoord vir rekeningopsies verval nooit kwesbaarheid nie </ h1>
Kry via App Store Lees hierdie plasing in ons app!
Wanneer word die wagwoord verval wanneer u die wagwoord nie verlaat nie? & Quot; Wagwoord verval nooit & quot;
Op 'n Windows Server 2008 R2 AD, as u die rekening opsie "Wagwoord verval nooit" op 'n Gebruikersrekening, deurgaan, word die wagwoord onmiddellik verval, of word dit ingestel op die tydperk wat in die wagwoordbeleid gedefinieer is?
Die vervaldatum moet geërf word van die domein se beleid. Die laaste wagwoord wysiging datum word gestoor in die attribuut pwdLastSet.
So as jy die boks ontmerk, is daar 'n geringe kans dat hierdie gebruiker se wagwoord ouer is as jou beleid bepaal. Daarom kan die wagwoord verval.
Maar jy kan wagwoord verval met.
Redigeer: Ek dink ek het net die oplossing gevind wat jy soek. Stel net pwdLastSet op -1 en dit sal vandag se datum stoor.
<h1> Wagwoord vir rekeningopsies verval nooit kwesbaarheid nie </ h1>
Kry via App Store Lees hierdie plasing in ons app!
Hoe om 'n wagwoord wat nooit verval nie en & amp; gebruiker via netto gebruiker deur. bat-lêer.
Ek gebruik 'n. bat-lêer om 'n gebruiker en wagwoord op Windows-bedryfstelselvlak te skep.
Die probleem wat ek voordoen, is wanneer ek EXPIRES verbygaan: NEE vir wagwoord, wanneer die gebruiker geskep word, het dit nie 'Wagwoord nooit verval nie' gekies. Dit beteken dat die wagwoord nooit verval is gekies vir daardie gebruiker wat geskep is nie. na 90 dae.
Bogenoemde is die hooflyn van kode, ek verby gebruikersnaam en wagwoord van 'n tekslêer en voer die. bat-lêer uit.
Voeg hierdie reël by die bondellêer:
Die opsie / verval is vir rekening, nie vir wagwoord nie, maak seker die opdrag help.
Uit die dokumentasie: "Veroorsaak dat die gebruikersrekening verval as u die datum spesifiseer."
Die netgebruikeropdrag kan op plaaslike sowel as domeinrekeninge gebruik word. Gebruik die / domein skakelaar vir domeinrekeninge.
Om byvoorbeeld die inligting vir domeingebruiker% 1 te sien, gebruik.
Die volledige lys van netto gebruikersopsies word hier gelys:
Vir aktiewe gidsgebruikers kan u die dsmod-opdrag gebruik om dit vir 'n enkele gebruiker te verander:
As u hierdie eiendom wil grootmaak, kan u dit vir 'n hele organisatoriese eenheid (OU) doen deur 'n bogenoemde in kombinasie met dsquery te gebruik.
Eerstens, om al die gebruikers in 'n OU te lys (dit is veilig om te hardloop, omdat dit slegs 'n lys gebruikers uitstuur):
As jy dus tevrede is met die uitset van die bogenoemde opdrag, kan jy dit soos volg aan dsmod pyp:
Soos hierbo genoem, blyk dit dat die netto gebruiker nie die otpion toelaat om die verstryking van die wagwoord te verval nie, slegs deur die verstryking van die rekening (deur / verval).
Dit is wat ek gebruik het om die wagwoorduitval vir my rekening te verwyder:
Verander 'gebruikersnaam' na die gebruikersnaam van die rekening wat u wil verander.
Kwesbaarheid & amp; Ontgin databasis.
Die CIFS-rekening vereis nie die verstryking van die wagwoord nie. Dit is 'n sekuriteits risiko. As jy geen wagwoord verval het nie, kan 'n hacker 'n brute kragaanval begin om die gebruiker se wagwoord te raai. Dit kan met meer sukses oor 'n lang tydperk gedoen word as die wagwoord nooit verval nie.
Gratis Nexpose aflaai.
Ontdek, prioritiseer en herstel sekuriteitsrisiko's vandag!
<h1> Wagwoord vir rekeningopsies verval nooit kwesbaarheid nie </ h1>
Hi, ek moet die opsie vir "Wagwoord verval nooit" deaktiveer, is daar 'n manier om dit deur middel van gpo of 'n ander manier te doen?
Ek glo dat net administrateurs en rekeningoperateurs kan kies "wagwoord verval nooit" nie. As u die opsie kan deaktiveer, kan 'n administrateur dit weer aktiveer. Rekeningoperateurs is die enigste waar dit sin sal wees om skryfregte te ontken op die gebruikerAccountControl-kenmerk. 'N Ander opsie kan wees om gereeld navraag te doen vir rekeninge wat die instelling het, en miskien verwyder die instelling vir rekeninge wat in stryd is met beleid.
Richard Mueller - MVP Directory Services.
Voorgestel as antwoord deur Herbert Zimbizi Vrydag, 6 Januarie 2012 7:39 Gemerk as antwoord deur MedicalS Microsoft voorwaardelike personeel, Moderator Vrydag, 6 Januarie 2012 08:45.
Nie sover ek weet nie. As jy wil voorkom dat dit verander word, sal jy die vermoë om dit te verander, ontken. Dit word bereik deur die toekenning van toestemmings aan gebruikerAccountControl-kenmerk - soos beskryf in http://briandesmond. com/blog/delegating-enable-disable-account-rights-in-active-directory/ (in u geval sal u egter die boks plaas in die ontken kolom)
Redigeer deur Marcin Policht MVP Donderdag, Januarie 05, 2012 4:21 PM Voorgestel as antwoord deur Herbert Zimbizi Vrydag, 6 Januarie 2012 7:39 Gemerk as antwoord deur MedicalS Microsoft voorwaardelike personeel, Moderator Vrydag, 6 Januarie 2012 8:45 AM.
Nie sover ek weet nie. As jy wil voorkom dat dit verander word, sal jy die vermoë om dit te verander, ontken. Dit word bereik deur die toekenning van permissies aan gebruikerAccountControl-kenmerk - soos beskryf in http: // briandesmond. com / blog / delegating-enable-disable-rekening-regte-in-aktiewe-gids / (in u geval sal u egter die boks in die ontken-kolom plaas)
Redigeer deur Marcin Policht MVP Donderdag, Januarie 05, 2012 4:21 PM Voorgestel as antwoord deur Herbert Zimbizi Vrydag, 6 Januarie 2012 7:39 Gemerk as antwoord deur MedicalS Microsoft voorwaardelike personeel, Moderator Vrydag, 6 Januarie 2012 8:45 AM.
Ek glo dat net administrateurs en rekeningoperateurs kan kies "wagwoord verval nooit" nie. As u die opsie kan deaktiveer, kan 'n administrateur dit weer aktiveer. Rekeningoperateurs is die enigste waar dit sin sal wees om skryfregte te ontken op die gebruikerAccountControl-kenmerk. 'N Ander opsie kan wees om gereeld navraag te doen vir rekeninge wat die instelling het, en miskien verwyder die instelling vir rekeninge wat in stryd is met beleid.
Richard Mueller - MVP Directory Services.
Voorgestel as antwoord deur Herbert Zimbizi Vrydag, 6 Januarie 2012 7:39 Gemerk as antwoord deur MedicalS Microsoft voorwaardelike personeel, Moderator Vrydag, 6 Januarie 2012 08:45.
Dit sal ook sin maak as hierdie toestemmings gedelegeer is - wat gereeld die geval is.
Hoekom nie net multi kies hulle in ADUC en dan regs kliek, eienskappe, rekening blad, untick die boks?
Hierdie plasing word verskaf, soos met geen waarborge, en verleen geen regte nie.
Microsoft doen 'n aanlyn opname om u mening van die Technet-webwerf te verstaan. As u kies om deel te neem, sal die aanlyn-opname aan u voorgelê word wanneer u die Technet-webwerf verlaat.
Stel 'n individuele gebruiker se wagwoord om nooit te verval nie.
Laaste opgedateer 4 Augustus 2017.
Hierdie artikel is vir mense wat wagwoorduitvalbeleid vir 'n besigheid, skool of niewinsorganisasie stel.
As jy 'n gebruiker is, het jy nie die regte om jou wagwoord te stel om nooit verval nie. Vra u werk of skool tegniese ondersteuning om die stappe in hierdie artikel vir u te doen.
As u maatskappy se vereistes het om sekere individuele wagwoorde te stel om nooit te verval nie, moet u Windows PowerShell gebruik. U kan dit nie doen in die Office 365 admin sentrum nie.
As jy nuut is vir Windows PowerShell, kan jy dit doen! Die PowerShell-opdragte wat in hierdie artikel gebruik word, sal slegs 'n persoon se wagwoorduitwissing verander.
Belangrik: U kan hierdie stappe slegs doen op gebruikersaccounts wat nie gesynchroniseerd word via die synchronisatie van lêers.
Installeer die nodige PowerShell-modules.
Installeer die 64-bis weergawe van die Windows Azure Active Directory Module vir Windows PowerShell met hierdie stappe:
In lêers in aflaai onderaan die bladsy, klik Download vir die AdministrationConfig-V1.1.166.0-GA. msi-lêer, en installeer dit dan.
Open Windows PowerShell as administrateur:
Tik Windows PowerShell in jou soekbalk.
Regskliek op Windows PowerShell en kies Run as Administrateur.
Die Windows PowerShell-venster sal oopmaak. Die vinnige C: \ Windows \ system32 beteken dat jy dit as administrateur oopgemaak het.
As beste praktyk beveel ons aan om die nuutste AzureADPreview-module te installeer. Tik die volgende opdrag by die PowerShell-prompt:
Tik Y in die boodskap oor 'n onbetroubare repository.
As jy reeds AzureADPreview geïnstalleer het, sien die instruksies "update preview" aan die einde van hierdie artikel oor hoe om die ou weergawe te verwyder en die nuwe een te kry. Anders is jy gereed om te gaan!
Stel 'n gebruiker se wagwoord in om nooit te verval nie.
As jy dit nog nie het nie, maak 'n Windows PowerShell-venster op jou rekenaar oop (dit maak nie saak of dit 'n gewone Windows PowerShell-venster is nie, of een wat jy oopgemaak het deur die Bestuur as administrateur te kies).
Begin die volgende opdrag:
Teken in met u Office 365 adminrekening rekening in die Teken in op u rekeningbladsy wat oopmaak en klik op Teken in.
Voer die volgende opdrag uit om die wagwoord van een gebruiker te stel om nooit te verval nie:
Byvoorbeeld, as die naam van die rekening Ina@contoso. com is, tik die opdrag soos volg:
As jy 'n rooi foutboodskap kry, is daar waarskynlik 'n tik of 'n ekstra spasie. Probeer weer! Of, kopieer en plak die bogenoemde by die PowerShell-prompt en gebruik die pyltjie sleutel om die naam van die rekening te vee> en voer die regte naam van die rekening in.
As jy suksesvol is, verskyn die PowerShell-prompt vir die volgende opdrag. Dit wys niks soos "klaar" of "sukses" nie.
Vind uit of 'n gebruiker se wagwoord ingestel is om nooit te verval nie.
Begin die volgende opdrag:
Tik in die Teken in op u rekeningbladsy wat oopmaak, u administrasieverwysings in om by die diens aan te sluit en klik Teken aan.
Begin die volgende opdrag:
Byvoorbeeld, om die status vir Ina@contoso. com te sien, tik die volgende:
Die volgende foto wys hoe ek die wagwoord stel om nooit te verval nie, en dan die bevel hardloop om te verifieer dat dit nou ingestel is om nooit te verval nie:
Update voorskou weergawe van Azure Active Directory Module vir Windows PowerShell.
Die AzureADPreview-module word benodig vir baie prosedures. As 'n beste praktyk beveel ons aan dat u altyd die huidige bly: verwyder die ou AzureADPreview-weergawe en kry die nuutste weergawe voordat u PowerShell-opdragte uitvoer. As jy 'n vorige weergawe wil verwyder, voer hierdie opdrag uit:
Om die nuutste weergawe te installeer, voer hierdie opdrag uit:
Tik Y in die boodskap oor 'n onbetroubare repository. Dit sal 'n rukkie neem om die nuwe module te installeer.
Nuut op Office 365?
Ontdek gratis video kursusse vir Office 365 administrateurs en IT-voordele, wat deur LinkedIn Learning aan u gebring is.
Wagwoord herwinning.
In hierdie artikel ondersoek ons die verskille tussen die verstryking van die gebruikersrekening en die verstryking van die wagwoord en wys u hoe om dit uit te skakel in Windows.
Windows kan u by die aanmelding in kennis stel dat u wagwoord verval het en vra of u dit nou wil verander. Die standaardinterval wat gebruikers van die verstryking van die wagwoord in kennis gestel het, was 14 dae voor verstryking. In Windows 7 en Windows Server 2008 R2 word die verstekkennisgewing van die wagwoord 5 dae voor die verstryking van die wagwoord geskied.
Wagwoorduitvalinterval spesifiseer die aantal dae wat toegelaat word voordat 'n wagwoord verander moet word. Die doel daarvan is om die wagwoordbeleid in 'n besigheidsomgewing te handhaaf.
Gebruikerrekening verval is 'n ander soortgelyke ingeboude funksie in Windows. Dit laat jou toe om 'n tydelike gebruikersrekening te skep wat outomaties op die gespesifiseerde datums verval.
Nadat die vervaldatum bereik is, is die gebruikersrekening verval en kan u nie meer aanmeld by Windows nie. Hierdie funksie is baie handig wanneer u 'n Windows gebruikers rekening op 'n tydelike basis moet skep.
Verskil tussen gebruikerrekening verval en wagwoorduitval.
As u Windows-wagwoord verval het, moet u die wagwoord by die aanmeldskerm verander. Nadat u dit verander het, kan u dan weer met u nuwe wagwoord in Windows aanmeld. Maar as u gebruikersrekening verval het, bied Windows u geen opsie om u aan te meld by daardie gebruikersrekening nie.
1. Hoe om wagwoorduitval uit te skakel?
Die eenvoudige oplossing om wagwoorduitval uit te skakel, maak 'n verhoogde opdragprompt oop en voer die volgende opdrag uit:
netto rekeninge / maxpwage: onbeperk.
Dit stel egter die maksimum wagwoord ouderdom vir alle rekeninge op die plaaslike masjien onbeperk, nie net die nuwe rekeninge wat jy geskep het nie.
As u die wagwoorduitwissing vir 'n individuele gebruikersrekening moet afskakel, voer dan hierdie opdrag uit op die opdragprompt:
WMIC USERACCOUNT WAAR Naam = 'Tom' SET PasswordExpires = ONWAAR.
Onthou om Tom te vervang met die bestaande gebruikers rekening op u plaaslike rekenaar.
2. Hoe word u gebruikersrekening verval?
Deur gebruik te maak van die netto gebruiker bevel, kan jy maklik die gebruikersnaam verval. Voer die volgende opdrag in, vervang Tom met u werklike rekening naam:
Die meeste rekenaargebruikers het dalk verkeerd verstaan oor die netgebruikerbevel hierbo, en dink dat dit die wagwoord se vervaldatum sou afskakel. Eintlik is dit ontwerp om 'n vervaldatum vir 'n gebruikersrekening in te stel of die uitskakeling van gebruikersrekeninge af te skakel.
3. Hoe kan u beide gebruikersrekening verval en wagwoorduitval in Active Directory uitskakel?
Kliek op Start, highlight Administrative Tools en kies 'Active Directory Users and Computers'. Brei nou jou domeinnaam aan die linkerkant uit, en gaan na die nodus waar dit "Gebruikers" staan. Klik met die rechtermuisknop op die gebruikers rekening van die domein in die regter paneel en klik op Eienskappe. Op die blad Rekening kan jy die boks 'Wagwoord nooit verval' nie merk nie en stel 'Rekening verval' in 'Never'.
Wenke: As u nie in staat is om aan te meld by Windows nie omdat u Windows-wagwoord verval het of die gebruikersrekening verval het, kan u u gebruikersnaam en wagwoord maklik ontsluit met die PCUnlocker-program.
© 2017 Top Wagwoord Sagteware, Inc Trots aangedryf deur WordPress.
Kan iemand my asseblief help om die 'CIFS Account Password Never Expires' kwesbaarheid te verstaan?
Om vrae te vra en oplossings te vind.
Nuwe Tabletop Appliances Blow Mededingers Weg!
WatchGuard se nuwe T15, T35 en T55 tabletop UTMs bied die beste presterende sekuriteitsinspeksie in hul klas, sodat gebruikers in klein kantore, huiskantore en verspreide ondernemings vinnige internet spoed kan ervaar sonder om ondernemingskwaliteits sekuriteit te bied.
As jy 'n soortgelyke probleem ervaar, vra asseblief 'n verwante vraag.
Windows OS Windows XP Windows 7 Mac OS X Windows 10 Windows 8, sagteware-ander, stelsel nutsprogramme, kwetsbaarhede, webblaaier.
841 lede het vrae gevra en persoonlike oplossings ontvang in die afgelope 7 dae.
Sluit aan by die gemeenskap van 500,000 professionele tegnici en vra jou vrae.
Sluit aan by ons gemeenskap vir meer oplossings of om vrae te vra.
Verstopping van wagwoorduitval op plaaslike administrateur.
Deur jv1982 op 8 April 2015 om 08:10 UTC.
Ek het gedink aan 'n 90 dae verstryking op die plaaslike administrateur wagwoord om ons domein wagwoordbeleid te pas. Op die oomblik is dit nie verval nie. My eerste vraag is, kan ek hierdie verandering deur middel van GPO doen? Die tweede vraag is, nadat dit verstryk, het dit iets of sal dit my net verander om die volgende keer te verander as ek probeer om in te teken as die plaaslike admin? bobmccoy 8 Apr 2015 om 08:19 UTC.
Nee, die eerste vraag is: "Hoekom?" Wie het toegang tot die plaaslike administrateur wagwoord? Het jy vandag 'n meganisme om dit te verander as dit nodig is? Is dit 'n oplossing wat 'n probleem soek?
Die hulptoonbank sagteware vir IT. Vry.
Volg gebruikers se IT-behoeftes, maklik en net met die eienskappe wat jy nodig het.
TK83 8 Apr 2015 om 08:17 UTC.
plaaslike sal slegs plaaslike beïnvloed. Dit sal jou net vra om die wagwoord te verander.
bobmccoy 8 Apr 2015 om 08:19 UTC.
Nee, die eerste vraag is: "Hoekom?" Wie het toegang tot die plaaslike administrateur wagwoord? Het jy vandag 'n meganisme om dit te verander as dit nodig is? Is dit 'n oplossing wat 'n probleem soek?
jv1982 8 Apr 2015 om 08:22 UTC.
Nee, niemand het die plaaslike administrateur wagwoord nie, maar dit is aanbeveel uit 'n kwesbaarheidsassessering.
Is die wagwoord verval instelling wat ek kan verander in GPO?
koaladomingo 8 Apr, 2015 om 8:24 UTC.
Ek ken die aanbeveling, maar die aanbeveling is tipies "Beleid" en nie eintlik konfigurasie nie. Kan jy selfs die Wagwoord vir Plaaslike Admin dwing om 'n klok daar te hê?
JHolliday 8 Apr, 2015 om 8:27 UTC.
Om jou vraag te beantwoord, ja, jy kan die plaaslike Admin-rekening verander deur groepbeleid. Sien die aangehegte skermkiekie. Soos ek dit egter sien, sal jy jouself opstel vir 'n administratiewe hoofpyn wanneer die wagwoorde verval, en almal moet verander word. Ek sou sê dat jy die wagwoord ook deur GPO kan stel, maar die manier waarop GPO voorwerpe wagwoorde opberg, is onveilig, en dit word begin uitfaseer.
Miskien kan jy die wagwoord verander deur Powershell-outomatisering, en verander dan wat die skrip elke 90 dae verander?
JHolliday 8 Apr, 2015 om 8:31 UTC.
Standaard domeinbeleid moet enige plaaslike beleid oorskryf, so ek sou dink dat sonder die wagwoord nooit vlag verval nie, sal die plaaslike administrasierekening die instellings in hierdie beleid erwe.
bobmccoy 8 Apr 2015 om 8:35 UTC.
Ek dink jy het die punt van my pos gemis. Afgesien van 'n "ouditpunt", wat is die risiko wat ons probeer versag? As niemand toegang het tot die Admin-rekening, en jy kan dit programmaties verander indien nodig, watter waarde is verval? En as dit verstryk het, wat verwag jy om te gebeur? Dit is 'n oefening in nutteloosheid sonder tasbare voordeel.
JHolliday 8 Apr, 2015 om 8:37 UTC.
Met dit gesê, dink ek, bobmccoy en ek is hier op dieselfde bladsy. Dit blyk 'n oplossing te wees wat 'n probleem soek. Ek sou dink die beter manier om hierdie ouditpunt te bevredig, sou wees om die wagwoord vir alle plaaslike administrateurs nou te verander en hulle 'n eksklusiewe lys te gee van wie hierdie wagwoord ken. As een van hierdie gebruikers verlaat, wys dan dat die wagwoord op iets anders ingestel is.
In my ervaring lees ouditeure dikwels tye van 'n lys, en hulle papierwerk sê waarskynlik net dat "alle wagwoorde verval".
jv1982 8 Apr 2015 om 08:52 UTC.
Ek stem beslis saam met julle, ek was net nuuskierig hoe ander dit hanteer het. Ek is die enigste een wat die plaaslike admin wagwoord ken, so daar is regtig geen punt om dit so gereeld te verander nie.
koaladomingo 8 Apr 2015 om 8:54 UTC.
JHolliday het dit reg op die kop. Hulle raai u aan om alle wagwoorde te verseker, selfs plaaslike administrateurs wat nie baie gebruik word nie, word op 'n standaardinterval verfris. Ek het nog nooit gehoor van die IT-personeel om 'n harde timer op die rekening self te stel nie. Dit is altyd "Is dit in u prosedure dokumentasie dat Plaaslike Admin X maande per jaar verander word, en sodanige veranderinge word as voltooid gedokumenteer?"
Koaladomingo 8 Apr, 2015 om 8:56 UTC.
Ek stem beslis saam met julle, ek was net nuuskierig hoe ander dit hanteer het. Ek is die enigste een wat die plaaslike admin wagwoord ken, so daar is regtig geen punt om dit so gereeld te verander nie.
Dit gaan nie oor wie hulle het en wie nie. Dit gaan oor beste praktyke en die voorkoming van "geërfde kennis", soos ek dit graag wil noem. Jy gaan, die volgende man kom aan. Hy erf jou wagwoord, maar verander dit ook nie. Dan verlaat hy, 3de ou erf jou wagwoord. Nou weet 2 nie-korporatiewe mense die plaaslike administrasie wagwoord. Beleid om dit te verander verseker dat dit nie gebeur nie.
bobmccoy 8 Apr 2015 om 09:06 UTC.
Ek het nooit gesê dit moet nooit verander word nie. Ek sê net dat as jy 'n manier het om dit te doen (en daar is baie PowerShell-skrifte vir die bestuur van plaaslike wagwoorde), is verval waarskynlik NIE jou beste roete nie.
jv1982 8 Apr 2015 om 09:07 UTC.
Het julle ouens voorbeelde van Powershell-skrifte wat ek kan hardloop wat al die rekenaars gelyktydig sou verander?
bobmccoy 8 Apr 2015 om 09:21 UTC.
Daar is verskeie voorbeelde op powershell. com en poshcode. org.
jv1982 8 Apr 2015 om 09:23 UTC.
Dankie, Bob. Ek neem aan dat ek daardie domeinwye kan hardloop en al die plaaslike administrasiekodes verander?
M Boyle 8 Apr, 2015 om 9:46 UTC.
Om jou vraag te beantwoord, ja, jy kan die plaaslike Admin-rekening verander deur groepbeleid. Sien die aangehegte skermkiekie. Soos ek dit egter sien, sal jy jouself opstel vir 'n administratiewe hoofpyn wanneer die wagwoorde verval, en almal moet verander word. Ek sou sê dat jy die wagwoord ook deur GPO kan stel, maar die manier waarop GPO voorwerpe wagwoorde opberg, is onveilig, en dit word begin uitfaseer.
Miskien kan jy die wagwoord verander deur Powershell-outomatisering, en verander dan wat die skrip elke 90 dae verander?
Sekerlik, Microsoft het die groepbeleidopsie in die tweede helfte van verlede jaar tydens 'n patch Dinsdag-opdatering geknip.
JHolliday 9 Apr, 2015 om 12:58 UTC.
Die pleister is, na my wete, steeds 'n opt-in pleister. U moet spesifiek uitgaan om dit af te laai. Van nou af is dit nie na Windows-opdaterings gestoot nie, selfs as 'n opsionele pleister. kom ons kyk of ek die artikels weer kan vind.
Hier gaan ons. Artikel oor waarom dit 'n slegte idee is en 'n skakel na die hotfix.
JHolliday 9 Apr, 2015 om 1:00 UTC.
Ag, maar my artikels is gedateer die eerste helfte van verlede jaar. Jy mag dalk reg wees. Ek kan dit nog steeds in my domein stel, en ek is redelik seker dat ek op patches op hoogte is, maar miskien het ek een gemis.
Hoe dan ook, ons kan almal saamstem om dit nie te doen nie :).
Ryan Nou in HD 9 Apr, 2015 om 10:20 UTC.
Hang af van jou opset regtig. As jy in 'n domeinomgewing is:
1.) Maak 'n opstartskyf / wagwoordherstelskyf / usb.
2.) Deaktiveer die plaaslike Admin-rekeninge.
3.) Stel enige programme in wat Admin-regte vereis om 'Bestuur as Admin' af te laai.
4.) Stel wagwoord verval op wanneer jy wil.
Dit gee almal die vermoë om te doen wat hulle moet doen, sonder om die netwerk / stelsel te benadeel, sodat jy weet dat almal hul wagwoorde gereeld verander en jy is die enigste administrateur wat jy moet bekommer.
As dit nie presies is wat jy soek nie, dan ja. Dit is nie wys soos dit uitgewys is nie, maar jy kan.
George6013 10 Apr, 2015 om 12:35 UTC.
Ek stem saam met die algemene konsensus, waarom pla? As alle rekeninge vereis word om wagwoorde op 'n interval te verander, maak seker dat hulle verander, nie verval nie.
Ek het al die veiligheidsvereistes gesien wat spesifieke instellings vereis, soos alle wagwoorde binne x dae moet verval. Indien wel, stel dit dan vas. Ek moes sulke vereistes voldoen. Ek het dit verder geneem deur al die wagwoorde wat die vervaldatum bereik het, te verander. Ek het ook wagwoorde van gestremde rekeninge op die verlangde interval verander. Ek moes rekeninge as gestremdes onderhou vir 'n minimum tydperk nadat die gebruiker verlaat het. Ek het hierdie veranderinge deur skrif en gegenereerde verslae aangebring om aan die ouditvereistes te voldoen.
'N Wagwoord kan vir ewig verval word en kan gebruik word om aan te meld. So realisties is die bedoeling van wagwoordveranderinge op 'n interval nie eenvoudig bereik deur hulle op 'n interval te verval nie.
andyknowles 23/09/2015 om 1:45 UTC.
Ons deaktiveer alle plaaslike rekeninge op ons desktops sodat ek hardloop:
netto rekeninge / MAXPWAGE: 30
op ons bou-beeld om wagwoorduitval te dwing om van hierdie ouditpunt ontslae te raak. Dit is vinniger om dit te doen as om die dokumentasie op te stel om die outomatiese ouditinstrumentverslag aan te spreek.
Hierdie gesprek is vir meer as 'n jaar onaktief.
U kan 'n beter antwoord op u vraag kry deur 'n nuwe bespreking te begin.
Gaan die Groepsbeleidsobjek en 'Wagwoord nooit verval' vlag interaksie?
Hoe reageer die Groepsbeleidobjek met die vlag 'Wagwoord nooit verval' in Active Directory nie? Identiteits - en toegangsbestuurskenner Joel Dubin verduidelik.
Deel hierdie item met jou netwerk:
Indien gebruikers wagwoorduitvalle opstel in Active. Â € SearchSecurity Bestuur wagwoord vir wagwoorde & ndash; SearchEnterpriseDesktop Hoe om groepbeleidsobjekte te wysig om 'n gebruiker plaaslike te gee. Â € SearchSecurity.
Soek 'n wagwoordbestuurder vir jou besigheid: LogMeIn, Inc.
My organisasie het 'n paar rekeninge met die 'Wagwoord nooit verval' vlagstel en sommige sonder daardie instelling. Onder.
Gaan voort om hierdie artikel te lees.
Geniet hierdie artikel sowel as al ons inhoud, insluitend E-Gidse, nuus, wenke en meer.
Deur u persoonlike inligting in te dien, stem u saam dat TechTarget en sy vennote u kan kontak met betrekking tot relevante inhoud, produkte en spesiale aanbiedings.
U stem ook saam dat u persoonlike inligting in die Verenigde State oorgedra en verwerk kan word, en dat u die Gebruiksvoorwaardes en die Privaatheidsbeleid gelees het.
ander instellings, sal die groepbeleidsobjek in Active Directory die maksimum ouderdom van 'n wagwoord tot 180 dae stel. Wanneer die groepsbeleidsobjek toegepas word, wat gebeur met hierdie rekeninge? Sal alle rekeninge gevra word om hul wagwoorde onmiddellik by volgende aanmelding of in 180 dae terug te stel?
Die groepbeleidsobjek in Active Directory raak slegs bestaande rekeninge wanneer gebruikers probeer om hul wagwoorde vroeër te verander of op te dateer as die maksimum wagwoord ouderdom van 180 dae. Andersins sal hulle gevra word om hul wagwoorde terug te stel in 180 dae, nie by die volgende aanmelding nie.
Die klok begin tik wanneer die maksimum ouderdom in die groepsbeleidsobjek ingestel is. As individuele rekeninge egter in 'n organisasie gestel word - of dit nooit verval of 'n ander instelling nie - sal die Groepbeleidobjek-instelling in Active Directory voorrang hê vir alle geregistreerde rekeninge. Die enigste uitsondering is stelsels ouer as Windows 2000, wat nie Active Directory-wagwoordbestuur ondersteun nie.
Beleid kan vir individuele werkstasies of die hele domein gestel word, maar moet op die domeinvlak gestel word om sekuriteit konsekwent regdeur die netwerk te behou. Active Directory beheer die ouderdom van die wagwoord deur middel van die editor vir die bestuur van die administratie van die groep beleid voorwerpe. Dit kan ook wagwoordgeskiedenis, lengte en kompleksiteit bestuur.
Wagwoordbeleid, insluitend wagwoord ouderdom, moet gebaseer wees op 'n deeglike risikobepaling van korporatiewe stelsels en toepassings. Diegene met hoë risiko data, soos kliënte data of eie maatskappy inligting, moet strenger toegang beheer beleid, wat meer gereelde wagwoord verval.
Maak seker dat u 'n konsekwente beleid oor die organisasie het vir die ouderdom van wagwoorde en verval, en stel dit skriftelik in ooreenstemming met korporatiewe IT-sekuriteitsstandaarde.
Moet gebruikers wagwoorde uitstuur in Active Directory? Leer meer. Lees oor die voor-en nadele van die gebruik van alleenstaande verifikasie wat nie op Active Directory gebaseer is nie.
Digter Deeper op Wagwoordbestuur en - beleid.
Hoe moet sekuriteitsspanne die Onliner-spambotlekkas hanteer?
Hoe kan 'n SMB-bediener gebruik word om Windows-aanmeldingsbewyse te steel?
Hoe kan die nuutste LastPass kwesbaarhede verminder word?
Tydelike werkers veroorsaak probleme met toegangsbeheer oor die vakansie.
Amerikaanse regering wagwoorde gesteel en lek oor die web.
Venmo sukkel het plek vir mobiele betaling sekuriteit.
Wagwoord-sekuriteitskwessies toon saak vir bevoorregte identiteitsbestuur.
IAM-metode: Werk op met nuwe tegnologie.
Wat beteken bimodale IAM vir gebruikersbewyse?
Breek slegte wagwoordgewoontes in die onderneming.
Watter nuwe NIST wagwoord aanbevelings moet ondernemings aanneem?
IAM-metode: Werk op met nuwe tegnologie.
Wat beteken bimodale IAM vir gebruikersbewyse?
Waarom bevoorregte rekeningbestuur is moeilik om te skaal.
Hoe moet sekuriteitsspanne die Onliner-spambotlekkas hanteer?
Indien 'n gedwonge wagwoordterugstelling standaard moet wees na 'n data-oortreding?
Voorkoming van voorregkruip: Hoe om toegang en rolle in lyn te hou.
Kom meer te wete oor gebruikersverifikasiemetodes, van wagwoorde tot biometrie.
Hoe kan 'n SMB-bediener gebruik word om Windows-aanmeldingsbewyse te steel?
Hoe kan die nuutste LastPass kwesbaarhede verminder word?
Hoe beperking van administratiewe toegang kan jou onderneming beskerm.
Is dit veilig om Windows 10 Wi-Fi Sense te gebruik?
Vind meer PRO + inhoud en ander lede slegs aanbiedings, hier.
Verwante Q & A van Joel Dubin.
Opsies vir 'n meganiese deur sekuriteit stelsel op 'n bediener kamer deur.
Nadat 'n bedienerkamerdeur gekompromitteer is, is die vind van 'n veiliger oplossing uiters belangrik. Leer hoe om 'n bediener kamer deur te kies. lees verder.
Vergelyking van toegangsbeheermeganismes en identiteitsbestuurstegnieke.
In die IAM-wêreld, wat is die verskil tussen toegangsbeheer en identiteitsbestuur. Hierdie IAM deskundige antwoord verduidelik hoe die twee ook verband hou. lees verder.
Gebruikersvoorsiening en SSO vir PeopleSoft - en Unix-gebaseerde produkte.
Wanneer u met PeopleSoft en Unix werk, bied die enkele SSO-verskaffers die mees effektiewe produkte aan? Leer hoe om 'n SSO-produk in te kies. lees verder.
Het u 'n vraag vir 'n kenner?
Voeg asseblief 'n titel by vir jou vraag.
Kry antwoorde van 'n TechTarget-deskundige oor alles wat jou raaisel.
Begin die gesprek.
Jou wagwoord is gestuur na:
Deur in te dien stem jy in om e-pos te ontvang van TechTarget en sy vennote. As u buite die Verenigde State woon, stem u in dat u persoonlike data oorgedra en verwerk word in die Verenigde State. Privaatheid.
Maak asseblief 'n gebruikersnaam om kommentaar te lewer.
Laaste TechTarget-bronne.
Soek Wolk Sekuriteit.
Is wolkmikrosegmentasie veilig genoeg vir ondernemingsgebruik?
Die gebruik van wolk mikrosegmentasie in ondernemings is met 'n paar huiwering ontmoet. Deskundige Dave Shackleford bespreek hoekom daar.
McAfee verwerf Skyhigh Networks wolk toegang sekuriteit makelaar.
In sy eerste groot na-Intel-skuif het McAfee ingestem om Skyhigh Networks, 'n toonaangewende wolk-toegangsbeveilingsmakelaar, aan te skaf.
Die Wolk Security Ecosystem.
In hierdie uittreksel uit hoofstuk 7 van The Cloud Security Ecosystem bespreek skrywers Ryan Ko en Kim-Kwang Raymond Choo die beskerming.
Bepaal of hipergekonvergeerde geïntegreerde stelsels reg is vir jou.
Die IT-industrie maak 'n dwingende saak vir hiperkonvergeerde tegnologie. Hiper-konvergeerde geïntegreerde stelsels, wat saambring.
Die toekoms van netwerk tegnologie speel nou uit.
Om voor te berei vir die toekoms van netwerk tegnologie, moet IT-bestuurders begrypende konsepte soos hiper-konvergensie, SD-WAN, verstaan.
Netwerk opgradering verseker meubels verhuur bly aan die beweeg. Die Amerikaanse opgradering van American Furniture Rental het sy toegewyde netwerkbandwydte verhoog om videokonferensies en dop te hou.
Die brein-rekenaar koppelvlak kom van ouderdom?
Twee entrepreneurs aan die voorpunt van opkomende tegnologie beskryf hul vordering met die ontwikkeling van 'n brein-rekenaar koppelvlak vir.
Hoe om 'n CISO-posisie in die digitale era te vul: Dink wolk.
Aangesien maatskappye IT-bedrywighede na die wolk beweeg, verander die hoof-kuberversekeringsrol ook, sê wolkverskaffer Sonian's Greg.
'N Wolkverskaffer spog oor die rol van 'n CISO.
Sonian, 'n onlangse verkrygde wolkaansoekverskaffer, bespreek die rol van 'n CISO, opkomende wolksekuriteitsposisies en.
Soek Enterprise Desktop.
Voor - en nadele van 'n Windows 10-skoon installasie teen opgradering.
As u na Windows 10 migreer, moet dit besluit of u 'n opgraderingsinstalleer of skoon installasie moet uitvoer. Die voordele van een is die.
Hoe om metgeselprogramme in die werkskerm se werkstroom in te pas.
Organisasies wat op soek is na verhoogde werk toegang, moet kyk na geselskapsprogramme, wat mobiele buigsaamheid kan integreer met.
Top vyf Windows 10 migrasie vrese.
'N Windows 10-migrasie kan IT-voorskote in hul stewels laat skud, veral omdat die oorgang dikwels met hang-ups voorkom.
Soek Cloud Computing.
Drie waarskuwingstekens bedienlose rekenaar is nie reg vir jou nie.
Bedienerlose tegnologie is meer toeganklik vir ondernemings deur publieke wolkverskaffers, maar net omdat dit beskikbaar is, doen dit nie.
'N Masjienleer - en AI-gids vir ondernemings in die wolk.
AI en masjienleer kan die volgende golf van wolkaanneming ry. Maar besighede moet hul verskaffer opsies ken en weet.
Azure migrasie neem vyandige benadering om VMware-programme te lok.
Microsoft hoop sy Azure Migrate-diens sal VMware werklading aan sy publieke wolk lok, maar anders as AWS, is dit sonder die.
Facebook beloftes 800 Britse werk te skep na die opening van 'n nuwe kantoor in Londen.
Sosiale netwerk reus versterk toewyding aan Londen tegnologie toneel met nuwe kantoor opening en werk belofte.
Cambridge Universiteit ontplooi Dropbox vir lêer sein-en-deel.
Dropbox vervang talle verbruikers lêer deel produkte en aangepaste verbindings as Cambridge oudits 6.500 akademici uit te rol.
Britse aanvang draai na crowdfunding nadat EU befondsing in die wiele gesit is as gevolg van Brexit onsekerheid.
'N Belowende Britse oprigting, wat 'n program in die motorversekeringsektor ontwikkel, het na die Europese Unie na crowdsourcing gegaan.
Alle regte voorbehou, Kopiereg 2000 - 2017, TechTarget.
<h1> Wagwoord vir rekeningopsies verval nooit kwesbaarheid nie </ h1>
Ek bestuur 'n 2008 R2-domein. Wanneer nuwe gebruikersrekeninge geskep word, stel ons 'n tydelike wagwoord in en kyk die "Gebruiker moet wagwoord verander by volgende aanmelding" boks op die gebruikers rekening in ADUC. Soos beheer deur die standaard domein beleid, verval ons rekening wagwoorde elke 30 dae. Is hierdie beleid ook van toepassing op die tydelike wagwoorde voordat 'n rekening vir die eerste keer selfs toeganklik is?
As u 'n wagwoord vir die gebruiker toewys en kyk, moet die gebruiker wagwoord by volgende aanmelding verander. Die kenmerk pwdLastSet is 0 toegeken. Hierdie toestand kan vir ewig duur. Uiteindelik, wanneer die gebruiker vir die eerste keer eers aanmeld, selfs al jare later, word die wagwoord wat u toegeken het nog steeds werk. Hulle moet hul wagwoord verander en die stelsel gee 'n waarde wat ooreenstem met die huidige datum op pwdLastSet. As maxPwdAge 30 dae is, sal die wagwoord 30 dae later verval (30 dae nadat die gebruiker eers ingeteken en hul wagwoord verander het). Maak dit sin?
Richard Mueller - MVP Directory Services.
Voorgestel as antwoord deur Awinish Moderator Dinsdag 22 Mei 2012 11:14 Gemerk as antwoord deur Johnnynjr Dinsdag 22 Mei 2012 19:01.
Goeie punt. Die gedrag in hierdie geval is verwant aan twee AD kenmerke MaxPwdAge en PwdLastSet.
MaxPwdAge -> Definieer in DDP, hoeveel dae kan 'n PWD vir 'n rekening aangeskakel word. 30 in jou geval.
PwdLastSet -> Tydstempel vir die laaste wagwoord verander vir die voorwerp.
As die huidige datum minder PwdLastSet gelyk is of meer as MaxPwdAge-rekening, word die wagwoord verval, en dwing die gebruiker om dit te verander by die volgende aanmeldingproses.
Daarbenewens, wanneer u 'Gebruiker moet verander pwd by volgende aanmelding', stel u PwdLastSet-waarde in op 0, dwing om die wagwoord ook in volgende aanmelding te verander.
Ek het nooit in hierdie situasie gevind nie, want ek verstaan die gedrag sal dieselfde wees, en dwing gebruikers om die wagwoord te verander, maar dit kan eers aangeskakel word voordat dit verander word.
Miskien het iemand anders dit voorheen ervaar, dit is net my aftrekking.
Ek is nie seker dat die antwoord praktiese relevansie het nie, doen dit?
Wanneer 'n wagwoord verval, word die gebruiker verplig om hul wagwoord te verander.
voordat hulle kan voortgaan. In praktiese terme verander dit enigiets as.
'n gebruiker wat vereis word om hul wagwoord te verander, moet verander.
hul wagwoord in 'n ander toestand?
Stem heeltemal saam met Dave. My pos het net probeer om die interne gedrag van AD te verduidelik, maar ek verstaan die gedrag sal dieselfde wees as die PWD selfs vir maande herstel sal word, aangesien die PwdLastSet-waarde 0 sal wees, waardeur gebruiker dwing om dit in die eerste aantekening te verander.
Dit is 'n sekuriteitsouditvraag. Hoe lank bly die rekening daar buite met 'n tydelike wagwoord indien die werknemer nooit vir die eerste keer teken nie? Ek vermoed daar is 'n mate van sekuriteitskwessie as niemand ooit terugkom na IT dat 'n nuwe werknemer nooit vir werk opgedaag het nie, iemand kan by die temp-wagwoord inskakel en op daardie stadium 'n wagwoord stel en toegang hê tot wat die gebruiker ook al was toegelaat om toegang te verkry. AD rekening lyste word slegs kwartaalliks met HR-lyste versoen, dus kan daar 'n tydperk van kwesbaarheid wees. Ons het 'n kliënt wat wil hê dat ons hierdie tydelike wagwoorde tot 10 dae beperk. Ek wil ten minste weet of ons 30 dae verstryk het. Deur die logika van Julio se pos, lyk dit of daar nie 'n time-out bestaan nie.
Ja, Johnny, ek het hierdie situasie nooit gevind nie, maar dit is die enigste verduideliking.
As u "Gebruiker moet verander PWD volgende aanmelding" die PwdLastSet sal ingestel word op 0 van die laaste waarde (tyd wanneer u die temp-wagwoord gekonfigureer het). In elk geval, die gedrag sal dieselfde wees, PWD sal lewe vir die eerste aanmelding en sal die gebruiker stel om dit te verander voordat die eerste aanmelding voltooi word. In elk geval, ek sien hier geen veiligheidsgat nie.
Dus, die eindgebruiker ervaring sal in beide gevalle dieselfde wees. Dit is wat ek sien.
Geredigeer deur Julian Ros Maandag, 21 Mei 2012 21:52.
In die laaste episode van.
Dit is 'n sekuriteitsouditvraag. Hoe lank bly die rekening daar buite met 'n tydelike wagwoord indien die werknemer nooit vir die eerste keer teken nie?
Miskien mis ek hier iets, maar as 'n wagwoord verval, is dit.
dwing net die gebruiker om dit te verander.
Die antwoord is dus "vir ewig", selfs sodra die wagwoord gemerk is as.
verval, is dit steeds geldig om 'n inskrywing te begin (maar om die.
login, die gebruiker moet die wagwoord verander)
Aangesien die rekening ingestel is om 'n onmiddellike wagwoordverandering hierop te vereis.
stadium, daar is geen addisionele effek van 'n verval wagwoord, by.
minste sover ek kan vertel?
Of verstaan ek die vraag heeltemal verkeerd?
As u 'n wagwoord vir die gebruiker toewys en kyk, moet die gebruiker wagwoord by volgende aanmelding verander. Die kenmerk pwdLastSet is 0 toegeken. Hierdie toestand kan vir ewig duur. Uiteindelik, wanneer die gebruiker vir die eerste keer eers aanmeld, selfs al jare later, word die wagwoord wat u toegeken het nog steeds werk. Hulle moet hul wagwoord verander en die stelsel gee 'n waarde wat ooreenstem met die huidige datum op pwdLastSet. As maxPwdAge 30 dae is, sal die wagwoord 30 dae later verval (30 dae nadat die gebruiker eers ingeteken en hul wagwoord verander het). Maak dit sin?
Richard Mueller - MVP Directory Services.
Voorgestel as antwoord deur Awinish Moderator Dinsdag 22 Mei 2012 11:14 Gemerk as antwoord deur Johnnynjr Dinsdag 22 Mei 2012 19:01.
Microsoft doen 'n aanlyn opname om u mening van die Technet-webwerf te verstaan. As u kies om deel te neem, sal die aanlyn-opname aan u voorgelê word wanneer u die Technet-webwerf verlaat.
Geen opmerkings nie:
Plaas 'n opmerking
Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.